måndag, maj 12, 2008

EFIT - ett foto i timmen

Kl 10
God morgon, en morgon som börjar med bullbak!

Kl 11.
Efter att ha suttit vid datorn och svarat på lite msn och mail så kommer jag äntligen igång med bullbaket igen...

Kl 12
Degen utkavlad och kanelröran har bretts på

Kl 13
Sitter i solstolen på terassen och blickar ut över trädgården

Kl 14
Mamma tittar förbi och vi fikar på lite nybakade bullar. Mysigt!

Kl 15
Till Liams stora glädje kastar mamma hans favoritleksak!

Kl 16
Läspaus i soffan... mycket bra bok "Smultron & Svek" av Eva Swedenmark & Annica Wennström

Kl 17
Spelar lite betapet

Kl 18
Förbereder dagens middag

Kl 19
Oscar hoppas på lite av vår mat, då ligger han alltid precis såhär... Vi kallar det för att han Sfinxar ;-)

Kl 20
Går ut i trädgården, fyyyy så kallt det har blivit! Kollar termometern, bara 10 grader. Men coolt att mitt fikonträd redan har små fikon på grenarna. Det har den aldrig haft så tidigt förut! Tänk om vi får fikon som hinner mogna för första gången sen vi skaffade trädet! Spännande.

Kl 21
CSI - time!!! Tv-time...

Kl 22
Trött vovve. Trött är jag med, dags att gå och nanna...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej....

Kikar in din dag ifrån din vinkel också :)

Skoj att du gjort två olika...
För visst var det väl du så jag inte tar fel nu som gjort Liam efit också. Känner igen lite text, bild och leksaken framför allt :)

ha det så fint.
kram

Anonym sa...

kattlena och så är det bara bilder på hundar ;-) Blir en aning förvirrad

Anonym sa...

Titter innom :)
Så ut som gode boller. Jeg lagde boller på min forrige EFIT dag! :) Jeg er ganske ny, men ta gjerne en tur innom min blogg :)

http://www.linnjones.com/wordpress/

mossfolk sa...

Äsch, jag är ju helt hopplös! Glömde igen...
Bullarna såg supergoda ut! Och vilken underbar stil Oscar (visst är det han?) har på sista bilden.
(v 28 kommer jag till Malmö, om det är så att du kanske kanske visste någon som visste någon... Exakt dag är inte bestämt)

Anonym sa...

Jag gillar hundar!

Anonym sa...

Hihi, vi brukar kalla Justus för vår lilla sfinx. Tänk så fint man kan ligga när man hoppas på något ätbart ;-)

Ha det fint!
/Anna