tisdag, maj 13, 2008

Tisdagen som försvann snabbt

Idag började vi med besök på mvc. Nu ska jag gå varje vecka eftersom det snart är dags. Hjärtat slog bra på pågen, 140/min. Allt annat verkade bra också. Skönt.
Det var kallt ute, usch! Även om solen sken blev det inte varmt. Så jag har jobbat i stort sett hela dagen. Fy på mig. Men jag orkade inte göra nåt annat. Liam blev så lycklig när rörmokaren kom. Äntligen hände det nåt. Sen stod han och skällde i trädgården för att någon skulle kasta mjukisdjur till honom. När jag kom ner hade han tagit ut 3 olika leksaker som han ville att jag skulle kasta.
Nästa gång de blev överlyckliga var när Michael kom hem! Själv har jag känt mig otroligt tråkig idag. Bara suttit vid datorn och pillat. Och så gjorde jag paj, tomatpaj. Den ska vi äta nu!

3 kommentarer:

mossfolk sa...

Lurvig tycker också att matten är världens tråkigaste! Bara jobbat hela dagen.
Översprungen av en häst höll han på att bli med så nu är stallet livsfarligt!

Skönt att allt är som det ska med bebisen. Undrar just när han har tänkt komma...

åsa sa...

Men jag tycker att det har varit sååååå bra att du suttit vid datorn och "pillat"! :-D

Tack!Tack!Tack!Tack!Tack!!!

Kattalena sa...

Mossfolk: Stackars lurvig! Hoppas det inte var någon fara för honom. Jag hade också blivit rädd för stallet efter en sån grej ;-)

Åsa: Hihi :-D