söndag, maj 11, 2008

Oscar

Hur söt är han på en skala, alltså? Minst 100 poäng!!! Så fint poserande...

Idag har det varit varmt!!! Vi åkte till en plantskola/affär i Klagshamn på förmiddagen. Där köpte jag en blomma som jag ska ha i ampel på terassen. På vägen dit hann jag bli helt illamående. Bara för att jag sms:ade på mobilen samtidigt... lite jobbigt. Vi slängde lite skräp på Sysav och lite återvinningsgrejor på Coops återvinningsstation. Handlade och åkte sen hem igen.

Försökte trädgårdsarbeta pyttelite, det funkade inte så bra. Magen tar emot och jag får ont i ryggen meddetsamma. Så det var bara att sätta sig i soffan på terassen och läsa istället. Det var skönt! Det är så fint på terassen, mysigt med alla blommor som blommar. Det är underbart att få vara hemma :-D

Skulle ha träffat Helene idag, men hon har blivit förkyld så det hoppade vi över! Jag vill absolut inte ha någon förkylning... Hoppas hon blir frisk fort, hon var förkyld samtidigt som jag och det var inte speciellt länge sen. Bläää för förkylningar.

Inga kommentarer: