lördag, augusti 01, 2015

Slappt...

I torsdags kväll fick jag ont i huvudet och det var tråkigt och det gjorde det svårt att somna. Elliott sov hos mig och vi la oss hyfsat tidigt. Vi sov i alla fall ända tills 08.30 på fredagsmorgonen båda två.

Fredagen var en slapp dag, jag orkade inte göra många knop. Men vi åkte iväg och hämtade ett paket på postnord ute vid Toftanäs, 40 kg kattsand var det. Och så handlade vi lite på vägen hem.
Jag har fått en hövding cykelhjälm av mamma, wohoo! Så himla bra! Man får hantera den varsamt så den inte råkar fälla upp sig, då är den förbrukad. Och hantera den varsamt ska jag verkligen göra. Och nu kan jag cykla och känna mig tryggare :-).

Elliott o jag slappade större delen av eftermiddagen. Vi spelade wii också. Sen lagade vi mat och åt hos Michael. Det blev lammstek med varm sötpotatissallad. Lite senare var det filmkväll och vi tittade på en japansk film som var jättebra. Det var ett helt gäng ungar med. Ashley, Lenny, Amira och Donja (eller hur det nu stavas).

Elliott sov hos Michael och jag tittade på några serier innan jag somnade. Idag har jag också ont i huvudet och är trött. Just nu ligger Elliott o jag på sängen o slappar. Catta undrade om vi ville åka med till Gislövs marknad. Men jag orkar inte, trots att det är hyfsat väder idag. Men vi funderar lite på att gå ner och kolla in hamnfesten i Limhamn i eftermiddag. Fast nu är klockan redan halv tolv. Tiden springer iväg fast vi inte gör någonting.

Skönt att ha semester och få lov att vara trött och vila. På måndag jobbar jag en dag. Ska fixa försäljningen och allt som hör till. Elliott vill följa med till jobbet, så det ska han såklart!
Nä, nu måste jag nog slappa lite mer... tillsammans med Elliott, det bästa sällskapet.


Inga kommentarer: