onsdag, februari 20, 2013

Ett foto i timmen - 19 febr

Kl 07 - dags att stiga upp, vissa vill sova länge på morgonen. Och av dessa vissa får de som är fyrbenta ligga kvar och dra sig...

Kl 08 - Frukost på jobbet. Weetabix.

Kl 09 - Jobbar på...


Kl 10 - Oscar jobbar också på sitt sätt...
Kl 11 - Oscar jobbar hårt minsann. ..

Kl 12 - Lunch vid skrivbordet

Kl 13 - Jobbar fortfarande (väldigt spännande dag det här va?)

Kl 14 - Lyssnar på Spotify medan jag jobbar.

Kl 15 - Funderade på en kopp kaffe. Att kaffet just tagit slut och nytt var på G kanske var ett tecken på att jag inte borde dricka något.

Kl 16 - Nåja, min första kopp kaffe (eller halva kopp) på väldigt länge och den var ovanligt god.

Kl 17 - Funderar på om jag inte borde byta ut de där stjärnorna mot vanliga lampskärmar. Så jag kan fortsätta ha finljus i fönsterkarmarna.

Kl 18 - Äntligen på väg hem, väntar på tåget då jag just missade det jag borde kommit med...

Kl 19 - Hemma och har ätit mumsig middag (spagetti och köttfärssås). Skönt med lite värme i kylan...

Kl 20 - Elliott provar min scarves innan läggdags.

Sen blev det inte fler foton! Nattade sötskrutt och sen var jag så himla trött... :-)



Inga kommentarer: