onsdag, oktober 20, 2010

Tjohoo

Så var det redan onsdag. Nu är det årsbokslut och vi har hur mycket som helst att göra på jobbet. Jag hade bestämt träff med Camilla idag, redan vid 15.30... det kändes sådär att gå ifrån jobbet då. Men jag kom på att jag kunde ju gå dit efter vår träff! Så det gjorde jag. Det var himla skönt att få undan lite mer, kom precis hem.

Camilla mötte upp mig på jobb och vi cyklade hem till oss. På vägen hem mötte vi mamma, det var kul! Vi stannade och pratade en stund. Sen cyklade vi till Elliotts dagis och hämtade honom. Han var så glad så! Dessutom gillar han att åka cykel, så det var extra kul att vi cyklade idag :-).
Hemma så fikade vi. Och det var himla trevligt!

Nu ska jag bestämt gå och nanna. Är lite uppe i varv nu efter jobbandet (som faktiskt gick riktigt bra) så jag får väl läsa en stund först.

Inga kommentarer: