fredag, juli 09, 2010

Ledig?

Idag skulle jag tagit lite kompledigt... det blir det inte mycket med. Kommer nog att jobba större delen av dagen. Så gick det med den garderobsröjningen :-)

Igår kom inte Michael hem från jobb förrän kl tolv på natten... Undrar om det blir detsamma idag. Han har jobbat alla kvällar utom en denna veckan. Lillskrutten och jag hade en jättefin eftermiddag/kväll. Kommer ett inlägg om det så snart jag får tid att stoppa in alla bilder!

Jag hittade förresten äntligen kamerabatteriet! Det låg under TV-bänken... hittade det när jag plockade upp Elliotts magnetbokstäver. Så min gissning är att lillskrutten fick tag på det och lekte lite med det :-D
Jag är i alla fall jätteglad att det är återfunnet!

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Jag också. Glad att det är återfunnet alltså. Alltid extra trevligt när inläggen innehåller bilder :)

Kattalena sa...

Ja! Jag vet! Nu blev bloggen väldigt vit och tråkig utan bilder :-(
Snart blir det bättre :-D