lördag, maj 08, 2010

I trädgården

Först var Michael ute och gjorde rent terassen, tyvärr är det ju inte väder som gör att den torkar precis. Målad lär den alltså inte bli på länge...
Elliott och jag var inne och busade.
Oscar fick hjortben, Elliott tyckte att det var spännande!

Sen var jag ute i trädgården en stund. Det var inte mycket jag fick gjort... inte om man ser till hur mycket där finns att göra. Vår trädgård är totalt oorganiserad... jag har bara satt lite växter här och där hur som helst och sen flyttat och haft mig bara för jag inte haft någon planering från början. Det är det slut på nu! Nu ska jag planera först och plantera sen :-D

Efter en stund så kom Elliott ut för att hjälpa till.
Han är så duktig!

Han vattnade blommorna.

Sen pausade vi i hammocken

Full i bus!

Inga kommentarer: