söndag, april 18, 2010

Lugn söndag

Idag tar vi det lugnt, lillskrutten och jag. Michael är och jobbar så Elliott och jag är hemma själva. Elliott är mycket bättre nu och jag vågar knappt säga det men min hosta känns lite bättre idag. Igår var den helt förfärlig. Usch! Det var en riktigt jobbig dag igår.

Egentligen skulle vi träffat Helene idag, men varken hon eller jag kände oss helt i form så vi flyttade fram det (ännu en gång) till någon dag nästa vecka.

Kl 15.30 ska vi titta på ett hus i Skumparp. Det ska bli spännande. Ett gammalt hus som ser ut att ligga jättefint med åkrar runt omkring :-)
Men det finns flera nackdelar. Ingen toa uppe - det är ett måste att det går att fixa, att det är gammalt är ju en nackdel i sig själv plus att det är kanske lite litet, men det ser man först när man tittar på det. Det är ju alltid kul att titta på hus!

3 kommentarer:

Martina Krebs sa...

ååh, hustittande är alltid roligt! :D Hoppas du blir riktigt frisk nu katta! Massa kramar från liam och mig!

mossfolk sa...

Spännande att titta på hus! Faktiskt även om det visar sig att det inte är något, blir ju som en liten utflykt. Fast självklart, lite tumhållning för att ni snart hittar något. Om jag inte är helt ute och cyklar har ni ju letat ett bra tag nu...

Kattalena sa...

Martina: Tack!!!
Mossfolk: Vi har ingen brådska med att hitta ett hus. Vi bor ganska bra nu men behöver lite större. Så vi tittar runt och får en känlsa av vad vi vill och inte vill ha :-)
Huset idag var VÄLDIGT mysigt och fint! Får se vad vi gör med det...