onsdag, mars 03, 2010

Lek och jobb

Igår var Josephine och Becka och hälsade på. Det var kul! Josephine var jätterolig. Snackade hela tiden och hittade på skojiga saker som att ta på sig mössan och sen ta på sig halsduken och låta den sitta som mössa på huvudet.
Ber om ursäkt för den väldigt suddiga bilden här... men de är söta ändå :-)

Elliott var lite avvaktande och höll gärna sina grejor för sig själv. Fast de lekte lite tillsammans också och var ganska nyfikna på varandra :-D

Idag var det en ganska tråkig jobbdag. Jag sitter med avstämningsgrejor och det tar evigheter och så får jag ont i nacken och axlarna av det monotona klickandet med musen... Kan aldrig vara nyttigt att sitta så mycket hela dagarna som vi gör på kontoret. På lunchen gick jag ut en runda med Oscar samtidigt som jag pratade i telefon med Annika. Det var väldigt soligt och fint ute!
Efter promenaden tog Oscar en jobbpaus.

Lite senare på eftermiddagen ville han gå hem...


Mamma och pappa hämtade Elliott på dagis idag. Vi åkte hem till dem efter att ha lämnat Oscar hemma hos oss. Elliott var glad och hade haft det jättebra både på dagis och hemma hos mina föräldrar. Vi fick jättegod middag hos mina föräldrar! När vi hade ätit klart var Elliott jättetrött och vi åkte hem för att natta honom. Jag underhöll med sånger i bilen så han inte skulle somna på vägen, hehe.

Inga kommentarer: