fredag, april 10, 2009

Långfredag

Oj, det känns som dagen flyger iväg! Ändå har jag varit uppe sen 05.20. Vi har ätit riktig påskfrukost idag med ägg, sill, lax och potatis. Mumsigt. Solen skiner men det blåser här och är ganska kallt i luften, så riktigt sugen på att gå ut har jag inte blivit än. Men dagen ska till större delen spenderas med trädgårdsarbete har jag tänkt! Har förvånansvärt lite träningsvärk med tanke på hur jag tog i när jag tränade igår. Jäklar alltså, det var nästan så jag mådde illa...

Solen skiner i alla fall! Michael ska åka ut en sväng med Oscar och sen ska vi till IKEA.
Efter det ska jag ut i trädgården. Där är det mycket att göra minsann...

3 kommentarer:

Mona sa...

Hej Kattarina! Tack för dina söta kommentarer! :)

Nu känns det lite bättre, och skönt är ju det! Men det är tack vare att man gjorde ju detta för Lucifers skull, man ville ju inte att han skulle lída!

Men gud vad man saknar honom!

Du är mega duktig förresten som tränar! You go girl :)

Hoppas ni får en super trevlig påsk, och glöm nu inte att unna er godis :)

Kram Mona

Mona sa...

Förresten...den där fina vaxduken du köpte, var det på Rusta eller Jysk du hittade den? Jag vill också hitta ngn fin vaxduk till mitt köksbord eftersom en vanlig duk blir så snabbt hårig, och måste tvättas väldigt ofta :)

Kram!

Kattalena sa...

Hej!

Det var på Jysk jag köpte duken och jag är supernöjd! Den fanns i vit, blå, vinröd och svart har jag för mig. Rekommenderas! :-)

Och usch ja, jag förstår att du saknar Lucifer :-(
Inga roliga beslut man måste ta ibland när man har djur...

Ha det jättebra i påsk!
Kram!