torsdag, november 13, 2008

Mysfrukost!

Jag var ovanligt trött när jag vaknade idag, trots att Elliott sovit riktigt länge och bra i natt. Steg upp och städade undan + bakade frukostbullar. Konstigt nog hittade jag inte våra melittafilter. Då kaffe är en nödvändig frukostingrediens tog jag Elliott i famnen och gick in till grannen och bad att få låna några melittapåsar, det fick jag :-). Samtidigt kom Malin och Amanda, mitt frukostsällskap! Himla trevligt!
Bullarna blev goda, jag var lite osäker då jag experimenterat med att ta i linfrön och solroskärnor.

Amanda och Elliott är så söta! Elliott är jätteintresserad av allt Amanda gör och Amanda är så gullig mot honom!
Sötnosar!

När de åkte hem gick jag på promenad med totten. Han somnade nästan meddetsamma. Michael och vovvarna kom hem och Michael fixade lunch till oss, sen åkte vi till kiropraktorn med Liam. Han har fortfarande problem med nacken (liksom för 3 år sen när vi var där sist) så nu ska han bara ha sele, gå koppelpromenader och få lite kort massage och så ska vi dit om en vecka igen.

När vi kom hem så lekte jag och Elliott, han är så himla rolig att leka med, en riktig liten busunge. Sen lagade jag middag och efteråt fick jag äntligen bloggat min EFIT. Nu ska vi gå och nanna. Så trött som jag är hoppas jag få sova ordentligt i natt :-)

Igår var vi och fikade hos Kacko och italienarna, det var jättekul! Bilder kan ni se här om ni vill :-)

Inga kommentarer: