fredag, september 05, 2008

Vilken mysdag!

Har sovit så länge jag ville, löst sudoku i lugn och ro, varit på fantastiskt skön massage. Är nu masserad från topp till tå! Tur att vi har ett sådant bra ställe i kvarteret bredvid :-)
Efter en dusch (man blir ju helt oljig) parkerade jag mig i soffan och kollade film "Juno".

Bra feelgood film! Under tiden hade jag en sovande Elliott bredvid mig (är fri från Elliot-ansvar idag men umgås gärna med honom ;-)). Han sov så sött så Michael passade på att åka ut med hundarna.

När filmen var slut åkte vi allihop in till stan och åt lunch på Spot. Gick en runda på stan (köpte lite kläder till Elliott, går inte att motstå). Nu är jag hemma igen och har parkerat mig i soffan. Michael gör chokladbollar (mums) och jag ska kolla mera film. Har fått två tidningar med posten också, "mama" och "vi föräldrar". Kul!
Mys Oscar trivs med att vi är hemma :-)

2 kommentarer:

mossfolk sa...

Jättesugen blev jag på chokladbollar. Det ska nog göras när jag kommer hem!
Trodde att jag skulle hitta en EFIT-dag här hos dig :)

Kattalena sa...

Håller på att lägga upp EFIT dagen nu :-)

Chokladbollarna var supergoda! Mmmmm... tycker jag absolut att du ska göra när du kommer hem ;-)