måndag, september 08, 2008

Sitta ner

Oj vad skönt det var att sitta ner nu en stund. Hela eftermiddagen har jag bakat och städat... och nu stoppat in lammstek i ugnen. Innan idag satt jag förstås också ;-) då var jag på Akademibokhandelns Espresso och fikade med Åsa och Emmi. Det var kul! Båda våra barn var så snälla så. Sen följde jag med henne hem och gick ut en liten runda med Asta (hunden). Efteråt åkte jag och Elliott hem och när han somnade så passade jag på att städa och baka :-)

Tänk att denna sötnosen faktiskt är vår lille Elliott! Det är ju helt fantastiskt så underbar han är! Tänk att jag om bara tre veckor ska jobba en hel månad och inte vara hemma med honom. Oj så läskigt.

2 kommentarer:

åsa sa...

Nä, inte läskigt! Underbart! För mig i alla fall... :-)

Kattalena sa...

Ska bli jättekul att jobba med dig såklart! :-D