tisdag, juli 01, 2008

Mys

Natten var ovanligt jobbig, Elliott sov knappt alls och kl 04 var han piggelin helt och hållet så jag steg upp och lekte med honom lite. Sen somnade vi båda efter ett tag och sov till halv åtta. Fyyy så trött jag är. Men det är en mysig dag idag ändå!
Jag har Liam här hemma själv och vi var ute på morgonrunda. Gick i en halvtimme och Liam uppförde sig galant trots en katt & två överraskande skällande hundar. Jag tränade med honom hela vägen på olika sätt. Både i katt och hundsituationerna och däremellan. Han var helt avslappnad och även om han skällde tillbaka i första hundmötet så slappnade han av omedelbart efter. Sen kom vi hem och Elliott hade äntligen somnat (låg i vagnen och var övertrött-ledsen tills han slocknade när jag fick in nappen i munnen på honom). Gjorde en mycket god latte och satte mig ute i soffan med Liam, läste skvallerblaska och masserade Liam som verkligen slappnade av.

Nu sover Elliott i vagnen i trädgården, Liam i vardagsrummet och jag sitter på terassen med min latte ;-) En liten fågelunge satt precis på stolen mittemot och tittade på mig och en blåmes äter av solrosfröna alldeles intill mig. Mys mys mys!!!

Inga kommentarer: