söndag, maj 18, 2008

Söndagsaktiviteter

Idag var vi på hundfältet tillsammans med Anna och Justus. Gissa om Liam var lycklig över att få springa!

Oj vad de sprang!

Sen var Anna och Justus hemma hos oss och Justus gillade verkligen Liams kossa!
Vi fikade på terassen trots att det var kallt i luften. Med en filt om benen blev det riktigt skönt!

Jag tycker mycket om min fuschsia! Den är fin!

När Justus och Anna hade gått hem ringde pappa och erbjöd sig att gräva upp ännu lite mer gräs i rabatten. Självklart var han såå välkommen :-)
När han kom hade han med sig noter för flöjt till två nya visor. Vi testade dem meddetsamma och det lät riktigt bra! Sen rensade han hela ena rabatten från allt gräs! Efteråt satt vi på terassen och fikade ännu en gång! Det är gott med fika!

Sen var hundarna trötta minsann! Så många besök och så mycket bus på en och samma dag!

Ja, nu får de nog ta det lugnt resten av dagen tror jag...

Förresten fick jag mess av Åsa, min kollega som ska ha barn ungefär samtidigt som jag. Nu verkar hennes bebis vilja komma ut! Så lyxigt!!! Undrar så om hon har fått än eller inte! Och hur länge tänker min bebis stanna kvar? Jag tycker att han ska komma ut nu han också! Kommer han innan den 21:e blir han oxe, efter blir han tvilling. Är inte oxar lite envisa? Kanske bättre han väntar och blir sprallig tvilling istället, hehe. Om man nu tror på sånt :-D

PS: Har uppdaterat min trädgårdsblogg med lite bilder från idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bättre om han blir en lekfull tvilling och inte en sävlig oxe :-)
//Ingrid

Kattalena sa...

Ja, visst är det så!!!
:-D