torsdag, april 24, 2008

En hund i rabatten


Det är ingen ovanlig syn hemma hos oss inte.

Idag har vi flyttpackat på jobb hela dagen. Det var minsann jobbigt. Jag var helt slut efteråt. Trött i ryggen och ont i fötterna. Men jag lyckades packa ihop hela mitt rum i alla fall. Med hjälp av lite olika personer. Fattar inte hur alla miljoner kartonger ska få plats i den nya lokalen. Det stod kartonger precis överallt!!! Men det ska bli spännande att se hur det ser ut på lördag. Hoppas det går smidigt att packa upp allt igen.

Imorgon är vi lediga, då sker själva flytten. Jag hade tänkt jobba hemifrån men det kan jag glömma. För datorn är inte tillgänglig. Hmmm... Det är nog bra!!! Har jobbat alldeles för mycket denna månaden. Så det blir en arbetsfri dag! Vi ska på vibrationsträning med Oscar på eftermiddagen.

Igår fick jag frukost på sängen av Michael. Varm choklad och smörgåsar med ost och marmelad. Det var jättegott! Snällt.

2 kommentarer:

åsa sa...

Hade jag hittat mina hundar i rabatten hade de fått stryk! :-D Nä, men skäll i alla fall...

Ska vi verkligen inte till Flyinge? Ska vi hitta någon annan? De har ju inte riktigt allt på Åbergs... :-D

Kattalena sa...

Jag åker gärna till Flyinge!!! :-D