söndag, mars 30, 2008

Fortfarande sjuk...

I natt hade jag feber och hosta igen. Sovit alldeles för lite, känt mig jättesjuk. Blää för att vara förkyld, blää för att hosta, blää för att vara förkyld med stor mage :-(
Idag hostar jag inte lika mycket (än) men känner mig febrig. Ska vila HELA dagen. Tänk om jag inte är frisk imorgon... Jag måste bli frisk snart igen. Dumma dumma förkylning.

Tagit ner täcket till soffan, det har Liam snott... han ser ut att sova så skönt på det så jag har inte hjärta att ta det ifrån honom.
Idag har Liam slitit huvudet av min fina mjukis-älg och dragit ut innehållet. Bild finns hos Whipparna...

Så här fina blommor köpte Michael i fredags!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch..stackars dej som är sjuk.
Men du får bli frisk snart så att vi hinner med safarit oxå i vår :-)

//Ingrid

Kattalena sa...

Tack!
Jaaaa, jag vill bli frisk nu!