måndag, juli 18, 2005

OK, ostbågar nej tack!

Varning! Ät inte gamla unkna ostbågar. Det gjorde jag... och nu är jag jättedålig. Det är INTE kul... så jag kan inte skriva mer nu. Men ville bara varna. Tyckte de smakade gott, men kände på mig att de inte var riktigt bra och det var de uppenbarligen inte heller. Snyft.

Inga kommentarer: