... och ont i magen fortfarande. Har varit ute en morgonrunda med hundarna. Oj vilket sjå! Liam far hit och dit. Oscar går okopplad jättefint men blir stup i kvarten överfallen av galenpannan! Men vi lyckades i alla fall ta oss runt kvarteret!
Ringde min kompis för hon skulle kommit hit idag, men jag mår så knepigt så jag ställde in det. Trist!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar