måndag, juli 18, 2005

Mmmm

Nu så luktar jag gott igen! Skönt!
Medan jag var där uppe och såg mig i spegeln kom jag på att jag ju måste berätta en annan sak. Nämligen att häromdagen så permanentade jag håret. Det är alltså lockigt. Och jag har i vanliga fall verkligen spikrakt hår, som jag försökt locka till genom att sova med gummiband i håret. Vilket var opraktiskt och inte blev speciellt lyckat. Men har haft kort hår och färgat och hållt på så det har inte spelat så stor roll. Hur som helst så försöker jag få ut det lite längre nu och kände att jag måset göra nåt åt det på vägen dit. Men jag har inte haft permanent sen slutet på 80-talet tror jag. Möjligen i början på 90 talet också... så det har blivit rena flash-backen att titta sig i spegeln nu... På gott och ont! Min kille fick såna deja-vu upplevelser när han såg mig - för på den tiden tyckte han att jag var en riktigt arg-bigga. Så han blev nästan rädd när han såg mig. Jag som alltid är så snäll och rar! ;-)
Kan tillägga att han inte tyckte det var en speciellt bra idé att jag kryllade mig. För han är inte så förtjust i permanent.'
Nu måste jag gå och ta hand om min valp! Han har vaknat och husse har fått hålla efter honom nu när jag skriver fast det är min tur att ta hand om honom nu! See you.

Inga kommentarer: