måndag, juli 18, 2005

Grilleri grillera

Sitter ute på terassen och har precis grillat, mycket gott!
Sicken tur att vi har trådlöst internet så att jag kan sitta här ute och blogga också.
Liam sover och Oscar låtsas sova, men har ett öga öppet i hopp om att kunna kasta sig över vår mat ifall vi nu skulle råka gå ifrån bordet, vilket vi självklart inte tänker göra utan att ta maten med oss! Men hoppas kan man ju alltid!
Ska snart förflytta mig in och kolla TV. Orkar inget annat idag... fast jag kanske får lite energi sen.
Borde sy en väska - har allt i en liten plastpåse för att Liam kräktes på min väska och jag har länge tänkt sy en egen väska men inte fått tummarna loss. Så nu tänker jag ta tag i det... så småningom i alla fall. Ska även stryka en duk med stearinfläckar. Har hört att om man lägger hushållspapper på fläcken och stryker underifrån så försvinner stearinet. Måste testas!
Nu ska jag först gå och lägga på några bananer med choklad så vi får lite efterrätt idag! Det kan vi behöva!

Inga kommentarer: