KATTALENA
tisdag, juli 19, 2005
Abba
Blev just utmanad på duell gällande Abbalåtar! Jag är urkass! Ett rätt hade jag... det är så man skäms...
men den som utmanade mig hade bara 2 rätt... :-)
Det känns ju lite bättre då!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar