tisdag, juli 19, 2005

Abba

Blev just utmanad på duell gällande Abbalåtar! Jag är urkass! Ett rätt hade jag... det är så man skäms...
men den som utmanade mig hade bara 2 rätt... :-)
Det känns ju lite bättre då!

Inga kommentarer: