torsdag, september 22, 2011

Bättre

Det blev bättre efter en treo. Huvudvärken försvann och jag blev nästan pigg.

Jag köpte ju lax från en fiskbil för ett tag sen. Vi lagade den igår och jag kan säga att det var ingen god fisk... smakade fiskigt. Så jag mailade och reklamerade mina 2,5 kg lax... Idag på jobbet ringde fiskkillen och sa att jag får lämna tillbaka den och så kunde jag få röding istället. Så bra! Vid halvsex tiden kom han hem till oss och jag fick ny fisk :-). Hoppas att den är god! Annars blir jag ledsen. Skönt i alla fall att vi slipper äta upp den fiskiga laxen.

Jag passade på att dammsuga efteråt, här var så himla dammigt överallt. Och couscous över halva vardagsrumsgolvet sedan Elliott åt igår. Efteråt åkte vi hem till mina föräldrar. De hade hämtat Elliott på dagis. Vi blev bjudna på supergod fisksoppa med bröd och vitlöksmojs till. Det var så himla gott!!! Vi stannade tills det var läggdags för vår lille sötnos. Jag nattade honom när vi kom hem. Han somnade i andra sagan (i vanliga fall läser vi 5 sagor) så han var bra trötter.
Världens finaste!

Nu ska vi för ovanlighetens skull lägga oss samtidigt som Elliott. Det kan vi behöva, lägga oss i tid någon gång...

Inga kommentarer: