fredag, november 12, 2010

Fredag!

Det blev lite senare än tänkt på jobb idag och inte blev jag riktigt klar, men jag ska fixa klart det mesta imorgon hemifrån (hoppas jag). Har fortfarande ont i halsen och nu också halsbränna, men det sistnämnda är garanterat pga stress. Är lite stressad... Men om en vecka är revisionen klar och då hoppas jag verkligen att det lugnar ner sig för oss. Kan behöva lite ledigt också. På en och en halv vecka har jag jobbat 38 timmar övertid... så det är ju lite mycket. Men det har inte varit så på länge, det är ju för att det är årsbokslut. Ska bli skönt när det är över.

Hur som helst så kom jag hem till en strålande glad liten pojke. Raka motsatsen till hur han var igår. Så det var underbart! Vi har haft en så mysig kväll. Han är så duktig och kan så mycket! Pratar massor! Innan vi gick in (Elliott och Michael hämtade mig) så tittade vi på månen. "Titta på månen en gång till" sa Elliott, så det gjorde vi :-D
Han säger ju hela meningar nu! Coolt!

Elliott har en kompis som heter Eldar på dagis. De leker tydligen jättemycket. I morse skrek Eldar av glädje när han såg Elliott och de sprang direkt och lekte. När Michael hämtade Elliott så lekte de då också, sprang och skrattade och busade. Så himla gulligt!

Nu nattar Michael Elliott och jag ska se klart idol. Blir nog ett avsnitt av Grey's ikväll hoppas jag. Och så hoppas jag att jag vaknar utan halsont i morgon.

Inga kommentarer: