onsdag, december 30, 2009

EFIT - ett foto i timmen 29/12

Kunde inte lägga in bilderna förrän nu :-)

Kl 06
Tänder juleljusen, vi var uppe 05.20 men gick inte ner till kameran förrän nu ;-). Mycket nöjd med att komma ihåg att det är EFIT idag.

Kl 07
Jag beundrar min fina Amaryllis

Och Elliott läser i en av sina favoritböcker

Kl 08
Dags för lite frukost. Har just återupptäckt hur gott det är med mannagrynsgröt. Jätteenkel att tillaga också, tar bara 4 min.

Kl 09
Så var det dags att åka till jobbet. Så himla trist att behöva skrapa rutorna.

Kl 10
Oscar är såklart med mig på jobbet idag, han tycker att det är sådär... Misstänker att han saknar sin vovvekompis Ernst? Ernst har semester :-)

Kl 11
Jag jobbar på med lite rapportfixeri.

Kl 12
Oscar har jobbat så hårt att han blivit trött. Han vill hem och sova.

Kl 13
Busblicken!!!

MIssade kl 14....

Kl 15
Hemma igen. Nu var det mannens tur att jobba. Elliott har upptäckt att hans egen skugga gör likadant som han själv :-D

Kl 16
På väg till lekplatsen med Elliott. Det är kallt men fint väder!

Kl 17
Vi gick till affären efter lekplatsbesöket. Skulle handla lite mat men det var alldeles för mycket folk där. Vi gick och tittade på fiskarna istället.


Kl 18
Hemma igen, Elliott läser i en annan av sina favoritböcker.

Kl 19
Nu är det snart läggdags för vissa nanniga små herrar.

Kl 20
Jag lagar mat, alldeles för sent!

Kl 21
Maten snart klar, salladen görs iordning.

Kl 22
Efterarbete

Kl 23
ÄNTLIGEN har jag lagt mig. Alldeles för sent! Läser tills jag somnar...

6 kommentarer:

Anni sa...

Oj, vilken lång dag du hade - så tidigt uppe och så sent isäng! Och så en dos jobb och en dos småbarn på det! Puh!

Erica sa...

Vilken otroligt söt hund!!

Annika sa...

Kollar in din EFIT o håller med Anni att du har en lång dag

Micke sa...

Full fart hela dagen och så sen middag det blev!

Kattalena sa...

Hej och tack så jättemycket för era kommentarer!

Med en morgonpigg liten pojke blir det lite långa dagar, hehe. Hade ju varit bättre om jag kommit i säng i tid, kl 21 är lagom.

Och jag kan inte annat än hålla med om att min vovve är söt ;-)

Eva sa...

Är här och tittar på dina EFIT-bilder. Som andra redan skrivet så blev det en ordentligt lång dag. Men det är ju kul med så många foton som möjligt.