torsdag, april 09, 2009

EFIT


08.15 - dagens latte, bra att ha på jobbet.



09.15 - Jobbar, blir påmind av Åsa (på bilden) om att det är EFIT idag!



10.15 - Jobb, jobb, jobb...


11.15 - Latten redan slut :-(


12.15 - Dags att försöka få klart inkomstdeklarationen.


13.15 - Möter mina darlingar på triangeln, vi slutade tidigt idag!


14.15 - Elliott och jag fikar medan min darling är och tränar!


15.15 - Nu är det jag som tränar! Jäklar vad jag känner mig duktig alltså.


16.15 - Dags att cykla hem efter träningen. Det höga huset man skymtar lite längre bort, det är högst där uppe som jag går och tränar.



17.15 - Oscar vill inte vara själv i vardagsrummet, han vill vara med oss hela tiden... Men nu har han motvilligt lagt sig i sin korg.


18.15 - Dags för mat, något sent... gullungen var väldigt hungrig och är nu nöjd och glad efter att ha käkat lite.


19.15 - Lagar mat och står inte ut med att se kökets skitiga rutor. Putsar fönstret när jag ändå är i farten.


20.15 - Nu har vi ätit middag, Oscar blir bjuden på lite oxfilé. Inte konstigt att han tigger så fort han får chansen ;-)

21.15 - Battlestar Galactica fick det bli ikväll.

22.15 - Oscar och jag på väg att lägga oss nu.

10 kommentarer:

Gurkiss sa...

Kikar in din efit dag så här långt :)

Kikar in sen senare igen.

ha de gott.
kram gurkiss

Nnika sa...

Kikar in. :-)
Bra när man blir påmind om Efit. :-)

Kattalena sa...

Hej! Så kul att ni tittar förbi :-D

Sussetuss sa...

Alltid kul att se en bild på den som äger bloggen...=)

Kikar in senare kanske...
Välkommen in till mig och kika på vår efit om du vill...

Majsan sa...

Kikar inom och passar på att önska Glad påsk

Kattalena sa...

Tack! Vad kul att ni kommer och tittar! :-)
Kikar in på era också såklart!

Nnika sa...

Vilken söt liten Elliot! :-)
Glad påsk!

Nenny sa...

Tittar in på din dag!
Visst är Battlestar Galactica en bra serie!
:)
Trevlig påsk!

mossfolk sa...

Full fart! Hos mig skulle fönstren också behöva putsas...
Ambitiöst med träningen!

Kattalena sa...

Nnika: Tack!
Nenny: jaaa, Battlestar Galactica är jättebra!
Mossfolk: Oh ja full fart är det här för det mesta. Det verkar det vara hos dig också, tycker jag :-)