lördag, februari 28, 2009

EFIT - Ett foto i timmen

Kl 06.15 - Uppe med sötungen som är väldigt pigg och glad! Jag är faktiskt ganska pigg jag också, konstigt nog.

Kl 07.15 - Nu är han trött så vi ska gå ut en runda, han somnar alltid då.

Kl 08.15 - Medan Elliott sover passar jag på att läsa i min bok samt blogga lite för Elliott

Kl 09.15 - Dags att göra klart hästraden inför dagens V75

Kl 10.15 - Nu är gullungen vaken och ska få mat. Hur glad som helst!

Kl 11.15 - Gör rent spis och diskbänkar

Kl 12.15 - Nu är vi hemma hos mina föräldrar. Elliott är mycket förtjust i fiskarna!

Kl 13.15 - Oj så trött gullungen plötsligt blev, fångad i ett ledset ögonblick

Kl 14.15 - Nu fikar vi hos mina föräldrar, mums mums, daimtårta = min favorit!

Kl 15.15 - Är och handlar. Vad ska jag köpa till födelsedagsbarnet???

Kl 16.15 - Det här blev det, ska packas in meddetsamma!

Kl 17.15 - Oj oj, liiiite försenad. På väg till födelsedagsfirande av Camilla och Jonas. Michael och Elliott går dit för Elliott sover. Då vill vi inte väcka honom och stoppa in honom i bilen inte.

Kl 18.15 - På kalaset bjuds det på kalasgoda smörgåsar!

Kl 19.15 - Deras katt som har perfekt utsikt över oss alla.

Kl 20.15 - Oh så kul! Ännu en jag känner som bloggar! Får bloggadressen på ett litet papper!

Kl 21.15 - Hemma och laddar in bilder från dagen

Kl 22.15 -Släcker lampan och ska sova. Vovven ligger såklart också i sängen :-)

Inga kommentarer: