fredag, april 11, 2008

EFIT - ett foto i timmen

Kl 07 - Liam gäspar morgontrött under sitt täcke

Kl 08 - På väg till jobbet

Kl 09 - Datorn äntligen igång efter att jag i ca en timme varit runt hos olika kollegor och gått igenom bokslutsgrejor

Kl 10 - Beundrar min fina flagga...

Kl 11 - Hos Åsa och kollar på lite bokslutsgrejor

Kl 12 - Mobilen kuckelikuar hela tiden för att jag inte ska missa att ta bild. Lite stressande idag för jag är knappt på rummet och måste rusa dit stup i ett för att stänga av larmet :-)

Kl 13 - På väg till nästa kollega...

Kl 14 - Lite uppiggande koffein...

Kl 15 - Oscar har kommit till jobb efter att ha varit på vibrationsträning

Kl 16 Liam trött efter en hel timme på jobb...

Kl 17 - Oscar vill hem och äta NUUUU. 

Kl 18 - Larmat och klart för hemfärd (eller färd till Lund rättare sagt) 

Kl 19 - Mumsig sallad och fondue på födelsedagskalas

Glad morbror

Kl 21 - Tårta till födelsedagsgrisen! 

Kl 22 - Två sötnosar på väg hem från kalasandet

Kl 23 - Hemma... Liam har lagt sig i soffan för att sova, Sova det är precis vad jag också ska göra nu... :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in från EFIT-sidan :)

Anonym sa...

Vilken underbar bild du har på din dator på jobbet. Så söta de var/är.

mossfolk sa...

Vad bra du har varit, inte missat någon timme.
Vad skönt att vovvarna kan vara med på jobb! Mitt största projekt just nu är att hitta hundvakt till lurviga hunden i höst.

Och kalasande hann ni med också. Tårtan hade jag gärna smakat en bit av :)

Anonym sa...

Hej :)

kikar in din efit dag :)

Kul att få följa din dag. Sött mobil smycke :)

Hoppas att du får en fin helg.
kram Gurkiss

Kattalena sa...

Gurkiss, Annelie & dunder: Så kul att ni tittade in! Jag tycker EFIT är så kul. Att man får en inblick i hur andras vardag kan vara - det är superhäftigt!

Mossfolk: Ja, det är inte lätt att hinna med ett foto varje timme! Men ibland så går det. Tårtan var supergod ;-)
Hoppas du hittar en jättebra hundvakt till Lurvig, han verkar så snäll och fin att det inte borde vara svårt att få tag på någon som vill vara med honom :-)