söndag, december 14, 2008

EFIT - ett foto i timmen

Kl 09 - Godmorgon! Min lille unge ställer sig och sätter sig, ställer sig och sätter sig medan jag tittar på ;-)

Kl 10 - Liam hittar Elliotts leksaker! Springer iväg med den. Jag springer efter för detta är Elliotts favorit som varit försvunnen länge, vill inte att den ska gå sönder...

Kl 11 - Gullungen har hittat sin favoritleksak medan jag förbereder mat åt honom.

Kl 12 - Inser att jag behöver fylla på talgbollsförrådet till fåglarna.

Kl 13 - Jag steker köttbullar medan Elliott sover och hundarna vill ligga hos husse i soffan.

Kl 14 - Elliott har vaknat och nu ska vi iväg. Gullungen hjälper mig med blixtlåset på byxorna.

Kl 15 - Vi är på ljusparty

Kl 16 - Efter ljusdemonstrationen firar vi Jennys födelsedag med bullar och andra gotter!

Kl 17 - I bilen på väg hem från trevligt kalas.

Kl 18 - Jag försöker få till årets julkort. Utan hundar.

Kl 19 - Vi har precis ätit och Oscar slickar gärna smulor från busungens bord.

Kl 20 - Busungen ska sova och jag är ute och går med vagnen. Detta huset bara måste ni se! Världens jul-hus. Observera att förutom alla ljusen finns det hur många små tomtefigurer som helst som inte lyser... I fönstret sitter en hund och tittar ut. Det finns även små hundfigurer sittandes i rabatterna lite här och där... Om ni klickar på bilden så blir den större ;-)

Kl 21 - Nu sover gullungen och det är TV-time. Cityakuten och mina favvochips "salt & vinäger"

Kl 22 - Dags att nanna...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Innom å kikker på dine efitbilder- Koselig julehus og søt liten Elliot.

God jul!!

Klem, Lena

mossfolk sa...

Jaha, nu har jag missat igen. Men du har ju fått till en massa fina bilder! Urgulligt med tomtedräkt. Fick du till något bra julkort?

Kattalena sa...

Tack!!
Ja jag fick faktiskt till ett litet fint foto som kommer till jul ;-)

Anna sa...

Salt- & vinäger är det bästa!!

Kattalena sa...

Ja, salt och vinäger är bäst! De har inte funnits på jättelänge! Hoppas de är här för att stanna.