söndag, juni 22, 2008

EFIT - ett foto i timmen

Kl 08 - godmorgon, dags att amma min förväntansfulle son

Kl 09 - jag badar Elliott, det tycker han om även om vasken är lite väl liten...

Kl 10 - vovvarna rastlösa och busar med varandra

Kl 11 - dags att åka iväg, Elliot är redo i bilbarnstolen. Vi ska till IKEA och kolla spjälsäng

Kl 12 - Fikar på IKEA. I like!!!

Kl 13 - Ska precis in på Babyringen för att se vad de har för spjälsängar där

Kl 14 - Hänger upp tvätt

Kl 15 - tittar ut. Usch, det regnar fortfarande...

Kl 16 - Försöker få Elliott att sova och läser bruksanvisningen till min nya Espressomaskin som jag fick i födelsedagspresent av min darling! Han som inte ens dricker kaffe själv...

Kl 17 - Har packat upp apparaten, Oscar är nyfiken

Kl 18 - Bytt blöja på Elliott, låter honom ligga kvar där en stund för han gillar att kolla på alla grejor på skötbordet

Kl 19 - Lite hundaktivering.

Kl 20 - Provar min första latte!

Kl 21 - Sitter och lägger in bilder på bloggen och slökollar på TV samtidigt.

Kl 22 - Shit jag som skulle lägga mig strax efter 21. Tar ju sån tid att blogga :-)
Men Oscar ser ut att ha det bra i soffan bredvid mig. Snart ska jag gå upp och nanna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Guuu såååå söt din son är *nickar*

Jätte fina hundar också *nickar*

ha det gött

mossfolk sa...

Så nöjd han ser ut där på skötbordet!
Och så fint ni har det med en massa blommor överallt!

Kattalena sa...

Tack!

Elliott är verkligen supernöjd på skötbordet :-)