torsdag, juni 05, 2008

EFIT - det var nästan att jag glömde bort det!

Kl 09 - godmorgon Elliott

Kl 10 - ut på promenad och träning med Liam + resten av flocken

Kl 11 - fortfarande ute på promenad

Kl 12 - häftiga träd som kom i min väg

Kl 13 - Elliott klar för avfärd, ska besöka mitt jobb

Kl 14 - på kontoret och säger hej

Kl 15 - fikar med Åsa på Espressohouse, blickar ut över gågatan

Kl 16 - Åsa vågar sig på att hålla Elliott

Kl 17 - Elliott och jag testar att ligga i barngymmet som vi fått av Playground. Fantastiskt fint!

KL 18 - Oscar mycket sugen på min pizza...

Kl 19 - tittar på Oscar som slappar i soffan

Kl 20 - börjar blogga lite

Kl 21 - tittar på Liam som slappar i soffan

Kl 22 - kollar på film "the constant gardener". Mycket bra!

Kl 23 - vi är lite trötta... börjar bli dags att lägga sig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt han är, Elliott! :-) Nu blir jag ju inte ännu mer bebissugen. Nåja, "bara" ca 5 veckor kvar för mig :-)

mossfolk sa...

Fixar hundarna att promenera så länge i värmen?! Min lurviga ligger som en död sill i skuggan hela dagarna...

Kattalena sa...

Cattis: - tack! Hoppas de 5 veckorna går snabbt! Det är så jobbigt med all väntan på slutet, man vill ju bara att bebisen ska komma ut.

Mossfolk: Det är knappt att vi själva fixar att promenera så långt i värmen ;-) Vi är helt slut allihop när vi kommer tillbaka. Försöker dock gå i skugga så stor del av promenaden som möjligt...