fredag, maj 09, 2014

Fredag (70/100)

Hoppsan, råkade somna när jag nattade Elliott. Så det blev inte mer fredagskväll här inte :-). Så kan det gå. Annars har jag haft fullt upp på jobbet hela dagen. Åsa och jag redde ut förskott i förlaget så gott det gick, fakturaskanningen går fortfarande framåt och även halvårsbokslut, månadsbokslutsbokningar, utbetalningsförslag & likvidöversikt hanns med. Michael, Torgny och jag åt lunch på Akropolis. Jag jobbade till halv sex och fick springa till tåget för att hinna hem innan maten i kollektivet (vilket jag hann). Åkte samma buss som Eriks pappa hem. Han hämtade Erik som hade följt med Elliott hem efter förskolan.

Michael, Elliott, Ida och jag gick ner i matsalen där vi fick sillsmörgås, pariserbiff och tårta. Efter middagen såg vi "Laputa - slottet i himlen" (och åt chips med dipp) hemma hos Michael. När filmen var slut gick Ida hem och Elliott följde med hem till mig för att nanna.

Söt!
Jag tycker att vårvärmen ska komma tillbaka, det är alldeles för kallt, grått och mulet väder numer.

Inga kommentarer: