fredag, april 11, 2014

Ojdå (42/100)

Det blev en dyr lunch idag. Eller lunchshopping. Jag som inte skulle handla något. Gick in på Body Shop för att hitta en hudkräm till Elliott. Så fick jag prova en hand och fotkräm och den gjorde händerna så mjuka och luktade så gott. Funkar både till mig och Elliott, behaglig doft. Och en saltscrub som jag verkligen kan behöva med min torra och fnasiga hud. Den provade jag också på handen och blev alldeles mjuk och len. Jag tröstar mig med att jag inte brukar köpa sådana här produkter speciellt ofta plus att de brukar vara i evigheter :-)
Dagens lite för dyra inköp...
Köpte en fetaost & babaganoushmacka på Espresso till lunch, hade inget med mig idag. Sen var jag ute en sväng med Ernst som är på kontoret idag. Han kom just in under mitt skrivbord, ser ut som om han sett en fluga eller nåt? (han är rädd för flugor :-)). Men jag kan inte se att här är någon fluga inte?

Flugrädd?
Sen är det en låt jag inte kan få ur huvudet och som jag behöver höra lite då och då. 

Och nu upptäckte jag just att Callie i Greys Anatomy ju sjöng den i det där musikalavsnittet. 
Hon gör det ju hur bra som helst! Och hon är så himla snygg också :-). Här i en liveversion...

Och här är den låt jag hört på radion, fast i liveversion :-).

Inga kommentarer: