lördag, mars 15, 2014

Äntligen

Nu verkar det vända med Elliotts läpp och blåsor. Idag ser det mycket bättre ut och det är en mycket gladare Elliott :-). Så himla skönt!!!

Och jag är lite stolt över mig själv att jag lyckats fixa allt med kollektivets bokslut och rett ut i stort sett det mesta och fixat en årsredovisning som nu är godkänd och nästan helt klar. Ska bara fixa påskrifter av alla och sen är fg år äntligen avslutat! Klappar mig själv på axeln för det ;-).
Sen har jag lite ångest för årsmötet när jag ska presentera resultatet och föreslå hyreshöjning... Hehe. 
Måste vara ordentligt påläst gällande alla detaljer så jag kan svara på det mesta den dagen. 

Och idag har jag haft qualitytime med Elliott tills nu. Nu ska jag jobba undan lite både av mitt vanliga jobb och av kollektivet. Så att jag kan känna mig lite mer avslappnad i helgen sen.

Inga kommentarer: