måndag, december 16, 2013

Ruseri rusera

Det känns som att tiden fullkomligt rusar fram just nu! Idag kom jag till jobbet och timmarna flög iväg. Vi hade måndagsmöte och fick julklapp! Presentkort i ostaffären och lakrits! En sån himla bra present! Och så kul att inte vara ansvarig för att hitta julklappar längre! Kul att få en överraskning :-D.

Min träning blev inställd pga att tränaren var slut, så himla skönt :-D. Jag hade en startlista på uppgifter att göra på jobbet, men den hann jag knappt påbörja för det bara strömmade in mail och andra nya uppgifter och jisses hela dagen alltså! Michael och jag åt lunch på akropolis, det var gott. Jag gick en sväng med vovvarna och sen gick jag hem redan strax före tre. För idag var det min första matlagningsdag i kollektivet. Det var kul! Väldigt lugnt tempo… Trevliga människor och god mat! Vi lagade fisksoppa/gryta och hade potatis, bröd och smör till.  Blir bra det där alltså! Det var bara 9 st som åt denna dag. Så det var ju lagom.

Matbordet i kollektivet
Efteråt pratade jag en stund med föreningens revisor suppleant.

Jag gick hem vid halv åttatiden och Elliott blev glad när jag kom hem. Han ville leka meddetsamma. Så det gjorde vi. Och vi spelade lite spel. Sen nattade jag och det tog sin lilla tid. Det var mycket prat och så innan han kom till ro, sötnosen.

Michael och jag såg ett avsnitt Modern Family, jag var hungrig och letade i skåpen. Blev lite fudge, turkiskpepparkarameller, gräddädel och tryffelost… hehe.

Nu är jag är sååå trött i ögonen och vill sova, så det ska jag göra och hoppas på en god natts sömn.

Inga kommentarer: