fredag, december 20, 2013

Jobb, ikea, fredagsmys & packning

Idag så jobbade jag undan så mycket jag kunde inför julledigheten. Det gick ganska bra faktiskt! Jag har lite kvar men det går jag in och fixar efter vi har flyttat.


När vi jobbat klart åkte vi till lägenheterna och jag pratade lite med delar av styrelsen. Sen hämtade vi Elliott på förskolan och åkte till IKEA. Där plockade Michael ihop det han behövde till sin lägenhet. 
Elliott och jag tittade runt lite och sen åt vi middag allihop. Michael och jag åt ikeas julbord. Äntligen! Jag har velat det länge och jag älskar julmat! Det var helt OK deras julbord! Godast var laxen, honungsfläsket, isterbandet och ostkakan :-). Sillarna var ingen "hit". Efteråt var jag hur mätt som helst… Vi åkte till lägenheten och fixade pyttelite, sen hem.
Elliott hjälper till att öppna lådor i lägenheten
Jag packade några papperskassar med saker därhemma, sen hade vi fredagsmys och kollade på Grinchen.
Grinchen… 

Det har lösts korsord också denna kväll
Brasan är tänd, hunden sover i soffan. Michael och jag packar grejor, Elliott spelar iPad. Han får vara uppe lite längre idag, julledighetens första dag!

Inga kommentarer: