fredag, februari 15, 2013

Fredag

Idag jobbade jag hemifrån. Men inte så jättelänge utan jag hämtade Elliott tidigt på förskolan. Han ville inte alls gå dit i morse... men han hade roligt när jag kom dit och ville knappt gå hem :-).
Vi cyklade till Ica och handlade lite och sen åkte vi hem och åt mellanmål.

Vi gjorde korsort, la pussel, städade på Elliotts rum, ja vi hade det hur mysigt som helst faktiskt! Michael kom hem och lagade mycket mumsig mat! Inte föll det Elliott i smaken precis, men det gör det ju sällan. När det gäller mat så är det egentligen bara tacos, spagetti och köttfärssås, köttbullar med potatismos, rösti, kräftor och potatiskroketter som han äter mycket av här hemma.

Jag nattade sötnosen och sen tog vi fram resten av ostarna sen igår och mumsade på medan vi kollade på Grey's och CSI.

Jag hade tagit en massa bilder på temat blankt, men störigt nog så råkade jag radera allihop. Trodde jag hade importerat dem till vanliga fotobiblioteket, men det hade jag inte och dessutom hade jag tagit bort dem ur kameran... så det får bli lite försenat det temafotot :-)

Skönt att det är helg!

Och bara helt apropå så behöver jag verkligen beställa klipptid!!!

Förresten har jag nu köpt biljett till invigningen av Tele2 Arenan i Stockholm 24 augusti.
Då ska Robyn, Kent och Lars Winnerbäck spela. Tjohoo!

Och här kommer en fredagslåt för er som har Spotify :-)
Trash Tongue Talker - Jack White

Inga kommentarer: