måndag, januari 07, 2013

Jobb igen

Idag var det jobb igen. Det gick riktigt bra. Listan blir längre men det blir också mycket gjort. Ryggen är mycket bättre, nästan bra. Och än så länge har jag inte druckit någon cola eller ätit något onyttigt, hehe. Men jag är bra sugen... 

Mina föräldrar hämtade Elliott på förskolan idag. Han hade haft det bra! Efter jobbet så åkte vi hem till dem och vi bjöds på jättegod middag. Potatisgratäng och kyckling (marinerad i oliver och soltorkade tomater). Jag åt massor! Och vi spelade fia med knuff :-). 

Nu är vi hemma, sötnosen sover. Oscar sover också här i soffan bredvid mig. Jag tittar lite på TV och snart är det dags att lägga sig. Försöker lägga mig i tid nu så att jag kommer upp ordentligt på morgonen. Tråkigt att ledigheten är över. Det har varit himla skönt att vara hemma och lediga allihop.

Inga kommentarer: