söndag, december 09, 2012

Söndagsmorgon

Jaha! Fortfarande feber. Jag som hoppats vara frisk idag. Mycket som blir inställt denna helg. Julmarknaden och kalaset igår, träff med Helene och julbord på IKEA med Catta ikväll... 
Trist! Men jag hoppas på att jag kurerar mig frisk under dagen, så att min lediga dag imorgon inte blir en sjukdag... Behöver jobba lite också, men det gör jag hemifrån. 

Så här fint var det härom morgonen när jag gick till bussen. Älskar vinterhimmel! 

Elliott tycker väldigt mycket om att gosa med Oscar.

Elliott hade haft hur roligt som helst på kalaset igår! Han sov när han kom hem igår, men vi fick veta av mina föräldrar att han haft det himla kul! Och det berättade han själv i morse också :-D.
Så glad jag är över att han fick åka dit även utan oss! Så han inte missade det!
Och jag fick några bilder från gårdagen :-D
De ser ut att ha roligt! 

Inga kommentarer: