torsdag, december 29, 2011

Julklappsutdelning!

Igår efter jobbet så åkte vi hem till Becka för julklappsutdelning - Ingrid, Åsa och jag. Josephine och Hanns var också med! Vi hade bokcirkel också och alla konstaterade att boken "Niceville" som vi alla läst var bra :-).

Josephine visade sina fina änglavingar (eller om det var fjärilsvingar kanske?)
Förberedelser pågår i köket
Gulliga Josephine väntar snällt vid bordet
Vi bjöds på jättegod middag! Ingefärskyckling med julmustsås och ugnsrostade rotfrukter.

Åsa och Josephine har lagt klart ett pussel och är mycket nöjda! 
Efter middagen delade vi ut julklappar till varandra!

Mina oöppnade julklappar
Jag fick en bok, ett armband och en burk bananatoffeechocolate. Jättekul ju!
Vi fick glass och fruktsallad till efterrätt, mycket mumsig! Och inte nog med det, sen dukades det fram chips och ostbågar :-D. Vi pratade och hade trevligt! Jag gick hem lite före de andra. Jag gick ut en sväng med Oscar och sen tittade Michael och jag på en serie. Jag var så himla trött så jag somnade nästan i soffan.  La mig tidigt och det var nog bra! Hade väldigt ont i halsen/körtlarna.

Elliott hade varit hos mina föräldrar på dagen och haft det jättebra! Jag fick bara träffa honom på morgonen, gick såklart in och pussade på honom när jag kom hem...
Skönt att det snart är helg och man är ledig igen.

Januari har jag bestämt ska vara en väldigt "ledig" månad. Jag ska inte boka upp mig på en massa, bara jobba 70% och verkligen försöka ta det lugnt och vara hemma mycket :-).

4 kommentarer:

mossfolk sa...

En bli frisk-och hålla sig frisk-månad kanske?
Niceville var jag också väldigt förtjust i. Läste den i somras...

Kattalena sa...

Ja, det hoppas jag jättemycket på! :-)
Ett annat boktips är "Sarahs nyckel", den tyckte jag också mycket om!

mossfolk sa...

Toppen! Nu har jag ju plötsligt en massa läsa-bok-tid när studierna blir klara! Tjoho ;)

Kattalena sa...

Vad mysigt att få lästid!!! Tipsa gärna om böcker du tycker om :-)