fredag, oktober 14, 2011

Redan torsdag

Här flyger tiden iväg! Redan torsdag. De ringde nyss från Elliotts dagis och när jag såg numret tänkte jag - oj! Är Elliott sjuk!? Men det var han inte, puh! De ville bara berätta om det här. Så vi inte blev oroliga om vi såg nåt på nätet :-)
Snällt att ringa till allas föräldrar!

Vi passar Ernst nu ett par dagar. Vi fick honom i förrgår. Han ligger i mina knäveck hela nätterna :-D. Oscar verkar tycka om att ha Ernst här, gulligt.

I tisdags var jag på oljemålningskurs igen, så himla kul! Jag älskar det verkligen! Tänk att det nästan tom är roligare än akvarell!

Igår blev Elliott passad av mina föräldrar efter dagis. På vägen till mina föräldrar släppte jag av Michael och vovvarna och de tog en strandpromenad och promenerade hem till mina föräldrar efteråt. Så här fint var det på himlen.

Jag åkte direkt dit. Mamma hade en supergod ost, jag skulle bara smaka lite men det slutade med att vi åt upp hela osten, mums! :-).
Vi åkte hem för att laga middagsfridsmat, när den var lagad så var lammfärsen inte god. Michael tyckte den luktade illa och smakade därefter... så det var ju lite trist. Blev bara tomatsås och ris. Stekte lite korvar till men hälften av dem var inte goda. Jaja. Så kan det bli.

Inga kommentarer: