tisdag, september 27, 2011

Vilodag

Jag utnämnde måndagen till vilodag. Tog ledigt från jobbet, satt i soffan hela förmiddagen och tittade på TV. Såg filmen "He's just not that into you". Perfekt feelgoodfilm. Jättesöt! Michael jobbade hemma och så röjde han i garaget också. Där har blivit väldigt fint nu! På lunchen åkte vi till småbåtshamnen och åt schnitzel.
Det var inte så jättegott och ganska dyrt, men fin utsikt. Blir nog inte fler gånger dock :-)

Sen slängde vi lite saker på dumpen, jag gick in på Stof och Stil och kollade om de hade något tyg till en svart kjol. Det hade de inte... Hemma igen läste jag lite i min bok och sen åkte jag och hämtade Elliott på dagis. Han hade haft det bra! Fröken berömde honom och sa att han är så snäll och att det kommer från hjärtat. Att han är en riktigt fin kille. Gulligt! Min lille gubbe. Jag sa att jag är så glad att han går på just deras dagis, att de är så bra med honom :-D.

Hemma igen satte Elliott och jag oss i soffan och slappade. Sen ringde Middagsfrid på dörren och jag packade upp grejor och lagade middag. Vi hade en lugn kväll allihop. Skönt!

Inga kommentarer: