söndag, juli 03, 2011

Sovmorgon

Idag fick jag sovmorgon men jag var så uppe i varv och stressad över allt vi ska hinna med så jag kunde inte sova. Så det blev ingen sovmorgon för någon av oss :-)

Och nu sitter jag och funderar på hur vi ska lägga upp dagen för att få mesta möjliga gjort. Igår fick vi ingenting gjort alls... Det är ju sista dagen vi hinner fixa i nya huset för sen jobbar jag och vi flyttar in på fredag. Det var lite mer att göra i huset innan vi ska flytta in än vi hade tänkt, hehe. Men det ska säkert gå bra. Igår var ingen bra dag för jag hade så ont i halsen och var helt slut i hela mig. Men idag har jag inte lika ont i halsen och känner mig liiiite piggare.

Nu har vi ätit frukost och Elliott och jag ska gå upp och packa några kartonger. Sen ska vi köra Michael till huset så får han skruva loss lite lister och annat som behövs. Så åker Elliott och jag till Bauhaus och K-Rauta och hoppas hitta det vi behöver.

Igår var vi på Lutz, till Elliotts stora glädje. Han busade runt i lekrummet tills han var alldeles blöt av svett. Han tycker att där är sååå roligt! Vi skulle titta efter lite saker men det blev inte mycket med det. Köksbord + stolar trodde jag att vi visste vilka vi ville ha men så blev det beslutsångest och inget inköp alls.




På Lutz fick Elliott en vovveballong!


Där fanns en tavla helt i min smak!


Och vi fikade medan Elliott lekte!

Sen åkte jag själv till IKEA medan Elliott sov. Där skulle jag fixa massor. Jag kom ut med ingenting alls...

På kvällen packade Elliott och jag lite där hemma

Tur att vi har så bra packhjälp :-)

Inga kommentarer: