torsdag, juli 07, 2011

Packar!

Här packas det så det står härliga till! Vi lämnade Elliott hos mina föräldrar kl 12 och sen har vi packat och packat. Det är hur mycket som helst men klockan är ju bara 14.30 så det ska säkert gå bra... Vi verkar dock behöva fler flyttkartonger. Jag tror vi har packat nästan 60 st redan och det är massor av saker kvar...

Tyvärr är jag inte alls i form idag. Är förkyld och megatrött, så trött att bara jag går upp för trappan måste jag vila i några minuter för hjärtat bankar och jag blir helt yr. Så jag tar det lugnt. Det hjälper inte heller att jag har ont i huvudet trots att jag tagit tabletter... Dumma förkylningar, dem kan man vara utan!

Nä, nu kan jag inte sitta här och skriva. Nu ska jag ta och packa några kartonger till... Börjar bli hungrig så vi får nog köpa en falafel eller nåt snart :-)

Inga kommentarer: