torsdag, juli 07, 2011

Oj oj

Så mycket grejor vi har! Det blir en lååång kväll om vi ska få packat allt. Jag fick köpa fler flyttlådor och vi har nog inte packat klart ett enda rum helt ännu... men det är på väg i alla fall. Köket börjar bli klart, Elliotts rum också. Men vi lär få hålla på några timmar till. Jag är lite piggare nu i alla fall så det är ju en himla tur! Undrar hur lång tid resten tar? Min fundering på att göra något i nya huset ikväll är i alla fall inte aktuell, hehe.

Vi har grymt många packade lådor alltså! Lär ta en stund att packa upp dem imorgon. Inte trodde jag att vi hade så många saker. Vi som röjde så mycket och slängde så mycket innan visningen :-)

Gud så skönt det ska bli att få flyttat allt imorgon! Jag är supertacksam att vi har flyttfirma och inte ska behöva bära alla grejor själva. Vi har aldrig haft flyttfirma förut. Vi ska ha flyttstädning också, det känns underbart! Och jag längtar tills imorgon! När vi är klara!

Inga kommentarer: