torsdag, april 21, 2011

Påsk!!!

Igår så gick Elliott och jag hem från dagis, när vi kom in på vår gata så lyste det så fint av glada påskfjädrar lite längre bort, oooh så fint tänkte jag. Och så såg jag att det var utanför vårt hus!
Det var mamma som hade varit där och påskpyntat lite! Gulligt!!! Glada fina färger!

I morse sa Elliott "ägg och fjädrar!" när vi gick ut och såg busken :-D

Idag känns det som att det börjar vända ordentligt! Jag har inte hostat i natt (men tyvärr nu på förmiddagen) och jag har inte riktigt lika ont i bröstet längre. Så nu håller jag tummarna!!! Vi behöver ju jobba lite med huset i helgen.

Idag ska Åsa och jag äta lunch med en fd klasskompis (1-9:an). Det ska bli trevligt! Sen ska jag hämta Elliott och jag tror att vi ska åka en sväng om IKEA. Behöver köpa en sak där och Elliott brukar ju uppskatta att åka dit.

Inga kommentarer: