lördag, april 16, 2011

Lördag

På något konstigt sätt lyckades jag faktiskt sova helt OK i natt, hostade inte så mycket. Jag gick hem tidigt från jobb igår, hämtade Elliott och sen la jag mig i sängen och vilade och hostade... Har hostan från hell känns det som. Piper i luftrören och kittlar konstant i halsen. Vi åt räkor och guacamole på kvällen.

Jag sov ända till 09.30 i morse. Michael hade fixat frukost när jag kom ner. Mysigt! Elliott och jag badade efter frukost. Det var kul! Sen trixade jag ihop en hästrad.

I övrigt hostar jag mest hela tiden. Jag är såååå trött på det. Orkar inte gå många steg heller för jag blir helt andfådd och slut. Men det är som sagt var skönt att Michael i alla fall äntligen verkar bättre. Men om jag fått hans hosta så lär jag ha ytterligare ett par dagars hosta... Tack och lov börjar Michael äntligen att känna sig bättre även om han också hostar en massa.

Elliott har varit på strålande humör hela förmiddagen! Nu sover han.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Hoppas på att det kan göra att hostan går över.

Vi har gått igenom beskrivningen av huset som mäklaren gjort. Vårt hus är bara 87 kvm och det vi tänkte begära som utgångspris blir väldigt högt när man räknat ut det per kvm. Så vi får gå ut lite lägre. Hoppas att allt går bra och att någon vill ha vårt fina hus! Vi har ju trivts väldigt bra här! :-)

Inga kommentarer: