lördag, augusti 01, 2015

Hamnfest

När vi slappat klart cyklade vi ner till hamnfesten i Sibbarp.
På väg
Där hade Elliott jättekul. Det är en fin liten hamnfest med många mat-stånd och mycket lek för barn. Själv fick jag ont i huvudet och orkade inte roa mig speciellt mycket, så jag la mig på gräset och försökte mota bort värken. Lyckades tyvärr inte så bra. Kul i alla fall att Elliott hade det skoj där :-)
Vi träffade en hel del människor vi känner och Elliott träffade sin kompis Alexander H.

Jättekul hjul tyckte Elliott 
Den här bollen var också en hit :-)
Nu försöker jag bli av med den här envisa huvudvärken, jag brukar ha det en gång i månaden ungefär och den varar ofta 4-5 dagar... Tänk så bra man har det när man inte har ont... 
Tog en treo när jag kom hem, tog en alvedon nu... än har det inte hjälpt speciellt mycket. 
Dessutom när jag vattnade blommorna på balkongen så råkade jag av någon outgrundlig anledning trilla och landa på knät och tån. Fattar inte hur det gick till? Ont gjorde det. Och så tappade jag vattenkannan så jag hade typ vatten över hela vardagsrumsgolvet...

Hoppas ni som läser har/har haft en bättre kväll :-). Snart läggdags för mig.

Inga kommentarer: