onsdag, juni 24, 2015

Uschiamig

Brrrr så kallt det varit idag. Jag är så frusen. Och så tror jag banne mig att jag håller på att bli förkyld också. Det ogillas verkligen. På fredag ska jag fira födelsedag och imorgon är jag inte hemma. Det ser ut som kaos här med saker överallt och jag orkar inte ta tag i det. Fast jag borde. Vi får se om jag orkar om en stund. Har jobbat hela dagen och sen var det ett litet möte på kvällen med kulturgruppen i huset.

Michael hade lagat spagetti med köttfärssås och jag gick hem till dem och åt. Ida var där o lekte med Elliott så hon åt också. Det var gott med mat. Nu är jag helt slut och frusen och har tagit på mig min varma fåret shauntröja som jag köpte i London. Har just vilat i soffan en stund. Katterna håller mig sällskap. Fast de har vilat så det räcker tror jag, för de busar mest runt:-).

Undrar om jag ska orka fixa lite här hemma eller om jag ska ta en slappekväll framför tv:n?
Men hur ska jag då hinna få ordning tills på fredag? Jaja, det får bli ett senare bekymmer. Jag känner att jag behöver vila nu i alla fall. Visst hade det väl kommit en ny säsong av Rita på Netflix. Det hoppas jag, i så fall ska jag kolla på ett avsnitt nu.

Igår var jag på meditation och det var jättebra, fast jag var så trött så jag försvann direkt och "vaknade" inte till förrän meditationen var nästan slut :-(. Men jag hann uppleva lite ändå. Bland annat plockade jag med mig frukter och gick längs sädesfält och det "rann pengar" ur mina händer, det kom fler och fler guldmynt och det var en ganska häftig känsla :-D. Vi fick god fika också. Den varade från 18.30 till 22. så jag var hemma sent.


Inga kommentarer: